2012/05/17

Elf & Dermacol

Prvá nádielka od kozmetiky elf dorazila. :) Keďže som na vašich blogoch čítala samé pozitívne recenzie na túto kozmetiku, neodolala som a pár produktov odskúšala. Taktiež som narazila na dokonalosť medzi makeupmi a Dermakol ododnes robí každé moje líčenie o 100% ľahšie.

 A: Fixačný sprej na makeup (elf)

Táto emulzia má skvelú vlastnosť a to zabezpečiť vám dokonalý makeup po celý deň. Po dokončení makeupu na tvár nastriekate jemný opar zo vzdialenosti 30 cm a kúzlo je hotové. Make up vyzerá prirodzenejšie priam sa vpije do pokožky, takže sa mi na tvári počas dňa nevyskytnú žiadne šmuhy, alebo vyblednuté miesta. Aby toho nebolo málo, obsahuje aloe vera, zelený čaj, extrakt z uhorky a vitamíny A,E a C, čiže pleť nie len hydratuje, ale aj vyživuje a chráni. Mohol by mať krajšiu vôňu.

B: Púder - Light Beige (elf)

Púder pekne zmatní a vyhladí pleť. Je dostatočne krycí, aj keď mne to krytie až tak netreba. Nevytvára efekt masky, len ma trošku zaskočil rozdiel farby na obrázku a v skutočnosti. Je o čosi tmavší, ale snáď sa rýchlo opálim a ten rozdiel nebude až taký viditeľný. :D Neupcháva póry, práve že pomáha hĺbkovo prečisťovať pleť. Za 1,73 eur, no nekúp to!

C: Dermacol Satin Make-up Base & 24h Control Make-up

Dokonalosť! Dokonalosť najdokonalejšia! Keby som vedela spievať, tak určite zložím ódu na tento úžasný produkt od Dermacolu. Skladá sa z dvoch častí. Podkladová báza z tváre spraví detskú prdelku. Je fakt úžasná, vyplní všetky vrásky takže sa vám make-up vôbec nikde neusadzuje, skvelo sa roztiera, stačí ho úplne máličko. Mala som podkladovú bázu od Loreal za 14 eur, ktorá bola v tuhšom stave a keď som si ju rozotrela na tvár bola to katastrofa. Báza orámovala všetky vrásky a kúsky kože takže po nanesení makeupu som vyzerala ako keby som sa šúpala. Narozdiel báza od Dermacolu je v tekutom, priesvitnom stave, takže sa perfektne rozotiera bez námahy a to platí aj o makeupe. Po orgazme z bázy nasledoval druhý a to práve z makeupu. Stačila mi úplne malá kvapôčka na celú tvár, pretože sa vďaka báze priam sám roztieral. Mám strašne tmavé kruhy pod očami, ktoré vždy musím po make upe prekrývať korektorom, to je už minulosť. Bez problémov prekryl aj moje monokle a ja som sa v zrkadle nevedela vynadívať. Je matný, ale pritom nespôsobí, že vaša tvár vyzerá vysušene. Obsahuje koenzým Q10 čím zvyšuje pružnosť a elasticitu pokožky. Okem toho je skutočne priedušný, krásne zjednotí pleť a ja som z neho absolútne unesená. Praktické balenie vám uľahčí hľadanie v kabelke a za 10 eur sa jednoznačne oplatí.

D: Rúže Kiss Me (elf)

Konečne som našla to, čo som hľadala v kategórií rúžov. Krásne, jemné odtiene červenej, ružovej a hnedej majú v mojej kabelke vyhradené čestné miesto. Krémové rúže skvelo hydratujú pery, úžasne voňajú a ešte k tomu vám na perách vytvoria prijemný mastný pocit, alebo skôr taký voskovkový ( ak ste niekedy odhryzli z voskovky viete o čom hovorým) :D tým chcem povedať, že práve vďaka tejto jedinečnej schopnosti na perách neuveriteľne dlho vydržia či už pijete, alebo jete. Určite si z tejto rady rúžov kúpim aj ďalšie odtiene, pretože 1,56 eur za takýto skvelý rúž je takmer ako zadarmo.
1. Classy
2. Seductive
3. Flirtatious
4. Nostalgic



2 komentáre:

  1. Ten rúž Flirtatious ma zaujal :)

    Inak máš krásna blog! Som nový čitateľ ;) Mám tiež blog hlavne o kozmetike a líčení tak ak by si sa chcela pozrieť : http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za toľko chváli :) tým rúžom som očarená aj ja, je skvelý! Veľmi ma teší, že ťa blog zaujal ♥ určite navštívim aj ja tvoj :)

    OdpovedaťOdstrániť