2012/08/29

Croatia - Tucepi part I.

Naša 12 hodinová púť sa skončila kúsok za Makarskou rivierou - v mestečku Tučepi. Príchod bol trochu chaotický, nemali sme ubytovanie a tak namiesto toho, aby naše prvé kroky smerovali k moru, museli sme pátrať po domcoch, ktoré mali ešte voľné apartmány.

Východ slnka v Splite
Len čo sme našli to správne ubytovanie, domáci si nás usadil na terasku a spýtal sa lámanou chorvato-slovenčinou, či si dáme vínovicu. Keďže ja vínko môžem, natešene som prikývla. To som však netušila, čo nám sympatický dôchodca prinesie. Ujčok si doma sám páli pálenku z hrozna a že by to bola delikatesa sa nedá povedať. V duchu som sa modlila, aby po tomto destiláte neprišli žalúdočné problémy.

More - jedna báseň! V živote som nevidela priezračnejšiu, azúrovo modrú vodu ako práve tu. Teplota vody bola každý deň na 27 °C. Keď si teraz spätne pozerám tieto fotky, najradšej by som sa tam vrátila.

Chorvátske pečivo nie je bohvie čo, na môj vkus je príliš sladké a múčne. Viac preferujem celozrnné pečivo ako biele, možno pre to mi chleba išiel dole krkom ťažšie.

Nie, toto nie je kúpalisko, aj keď tá voda ho aj mne pripomína. :D Moríčko bolo posolené na môj vkus priveľmi, nejednu slzu som vyslzila, keď mi voda šplechla do očí. 




Palma, teplo, krátke nohy.



V DMku som objavila tieto nálepky na nechty a sú skvelé! Odporúčam vyskúšať, ľahko sa aplikovali, napodiv mi vydržali takmer 3 dni a to som sa permanentne máčala vo vode.



Skútre sú in a tento oldschoolový tam čakal na mňa. :)




Fotiek mám kvantum, nie je šanca sa podeliť so všetkými, ale nedá mi to a ešte jedno pokračovanie sem capnem. Mám pripravené už aj recenzie na nové produkty, ktoré mi na dovolenke zachraňovali život, tak sa snáď máte na čo tešiť. :)  Krásni dník.


3 komentáre:

  1. S priateľom (tipujem) sa k sebe veľmi hodíte ste spolu moc zlatý :-) Dúfam že sa ti na dovolenke páčilo a odniesla si si odtiaľ kopec pekných spomienok :-) teším sa na ďalšie recenzie a nasledujúci post z dovolenky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej, krásne fotky. :) Teším sa na recenzie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé Tucepi, to je kousek od tama, kde jsme byli my :) Je tam krásně!

    OdpovedaťOdstrániť