2012/09/22


Z obálky novej ELLE som uchvátená. Mýslím, že krajšiu som ani nevidela, aj keď vždy má každá jedna svojho ducha. :) Michaela Hlaváčková pre nich nafotila úžasnú fashion story, ktorú by ste mali vidieť. Slintám nad každou jednou aspoň 5 minút. :D Okrem toho ako darček sú k časáku slnečné okuliare, ktoré odfotím v ďalšom príspevku, keďže som na to troška pozabudla. :) Okrem toho skrýva aj super článok o beauty trednoch na rok 2012-13. Hneď som si v ňom našla pár inšpirácií na líčenie a nové účesy. Jedno líčenie som Vám aj odcvakla sem, nech sa môžete pokochať.



V DMku ste už určite zaregistrovali nové produkty od značky essence. Sú zamerané hlavne na podkladové bázy a pigmentované tiene. Ak mám byť úprimná, bázy som skúsila aspoň na ruku, pretože som bola zvedavá, no nič svetoborné neprišlo. Tak som ich pekne krásne vrátila naspäť do poličky a siahla po laku Colour Arts - nail base. Celá natešená som si ho šupla do košíka, no keď som si za pochodu k pokladni prečítala pozornejšie, na čo vlastne slúži, vrátila som sa k essence produktom znova. Podkladovú bázu pod lak som ešte zatiaľ neobjavila nikde. Aspoň nie takú, čo by aj naozaj fungovala. Táto báza môže slúžiť ako báza pod lak, ale je hlavne na mixovanie laku s pigmentami. Zobrala som si teda trblietavé, nech to odskúšam, čo za výtvor z toho vznikne.


Pri jednom to samozrejme nikdy neostane a keďže som sa zamerala na nechty, zaujal ma od She sprej na rýchle uschýnanie laku a essence olejček na odstraňovanie kožičky z nechtov. Olejček som ešte neskúšala, ale sprej je úplne skvelý. Myslela som si, že to bude hovadina, ale naozaj funguje. Dala som si za sebou na nechty 2 vrstvy laku, potom nastriekala sprej a behom 2 minút som mohla bez problémov robiť čokoľvek, lak sa nepoškodil. Bez spreju som musela vždy čakať aspoň 10 minút, ak nie aj viac, aby lak aspoň ako tak stvrdol, teraz mám po problémoch. 




 Prebytočný lak po okrajoch nechtov odstraňujem tenkým štetčekom a to tak, že si štetec namočím do odlakovača a potom už len jemnými ťahmi prechádzam po miestach, odkiaľ chcem lak odstrániť. Je to oveľa jednoduchšie ako používať vatovú tyčinku do uší, ktorá jednak púšťa vlákna a je príliš hrubá na to, aby sa dostala do priestoru medzi nechtom a kožou. 




Skúsila som s trbietkami vytvoriť obré efekt, ale moc mi to nevyšlo. :D







2 komentáre: