2012/10/18

Golden Pieces


 Dnes som mala zlatistú náladičku a trocha voľného času, preto som skúsila vyčarovať na nechty niečo, čo som pred tým ešte nikdy neskúšala.
 Cartrice - 450 Sand Francisco       Cartrice - 220 Lost In Mud           zn. neviem - 116 :D



Postup: 
             1.) prvá vrstva svetlo-zlatého laku, nechať zaschnúť a nanesiesť druhú vrstvu
             2.) na hnedé oblúčiky som najprv skúsila použiť maketky z fran. manikúry, ale bolo                   to ešte horšie,  preto som nakoniec oblúčiky vytvárala obyčajným štetčekom z                       laku
             3.) nanesiesť druhú vrstvu hnedého laku  a nechať poriadne zaschnúť                                      (zaschýnanie bude už o čosi pomalšie, než pri svetlom podklade)
            4.) finále - nanesieme lak so zlatými čiastočkami



Konečne prišla výplata a tak hurá na nákupy. V House mali krásnu bižu a tak som utratila viac, než bolo v pláne. Všetky vecičky však stáli za to. No najväčšiu radosť mám zo srdiečkových okuliarov, ktoré som už dlho zháňala. :)







1 komentár:

  1. Ahoj!

    Nechcem netaktne spamovať, ale s kamarátkou robíme malý prieskum o lakovaní nechtov, pretože uvažujeme o otvorení e-shopu s lakmi a boli by sme vďačné aj za Tvoj názor. Tak ak máš chvíľku času, náš krátky dotazník nájdeš tu:

    https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?pli=1&formkey=dFl6UG5zdDBfSS0yQXFHLVh3dkJqSEE6MQ#gid=0

    Veľmi pekne ďakujeme! :)
    Dada & Barborka

    OdpovedaťOdstrániť