2012/11/09

BB Garnier VS BB Lioele

Myslím, že neexistuje žienka, ktorá ešte o BB creamoch nepočula. Garnier je už takmer všetkým dobre známy. Priznám sa, že aj ja som z neho bola nadšená. Po niekoľkých mesiacoch však začali označovať na blogoch BB od Garnier ako falošný BB a tak som začala pátrať po tých pravých. BB od Lioele som videla pred mesiacom u jednej baby na blogu (mala úžasne spracované a pofotenie hlavne krytie tohto produktu) a jej recenzia ma presvedčila. Bohužiaľ bola som sklamaná, keď som na slovenských BB e-shopoch videla, že stojí niečo cez 20 Eur. Keďže Ebay je môj druhý domov, zohnala som si ho z Číny za 8 Eur aj s poštovným.  Som pán že? :D

BB Cream Liole

+ dlhá výdrž
+ je matný
+ krásne splynie s pokožkou, nevytvára žiadne fľaky
+ perfektný aplikátor, z ktorého nič nemusíte vytískať
+ krémová konzistencia, ľahko sa nanáša
+ 100% krytie
- musím si pod BB dať bázu pre vyhladenie pokožky, lebo BB sa vám k tvári doslova pricucne :D 

Cez leto bol fajn, dobre hydratoval pokožku. Na zimu však potrebujem niečo s väčším 
krytím bez lesklého/mastného efektu.
+ dobrá hydratácia
+ jemné zjednotenie pleti
- aplikátor je hrôza
- výdrž slabá
- nízke krytie









Cvakla som vám aj bázy, ktoré najradšej používam. Prvú vrstvu (bielu) si dávam od Rimmelu - Match Perfection. Priesvitnú od Dermacolu aplikujem už len do oblasti okolo očí.

 Ako vyzerá BB Garnier na pokožke som nefotila, tuším, že už som o tom niekde písala a ak aj nie, nájdete toho na ďalších blogoch požehnane. :D Môj veľký problém sú pehy na nose, neznášam ich. Dokonca sa mi na brade vyhodili nejaké tie pupiaky, takže aj žienky, ktoré majú problém s akné možno uveria, že sa to dá zakryť. :) Problém číslo 2 sú kruhy od očami.

 PRED 


PO



 Pehy a kruhy pod očami sú preč. Čo na to poviete? :) Som rada, že som si tento produkt zadovážila, ak by ste si ho aj vy radšej chceli objednať cez Ebay, tu je jednoduchý návod, ako si ho spojazdniť - KLIK


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára