2012/11/04

Mua part II.

Pokračovanie Mua recenzie je tu. Dnes to bude o 24ke paletke a púdry.
Túto paletku 24 Shade Immaculate Collection Palette som dostala v akcii Mua zadarmo, bežne stojí 8 libier, čo aj tak nie je podľa mňa veľa. Tak ako v predošlej recenzii môžem na ňu skladať len samé chvály, pretože je nádherná. Nachádza sa v nej množstvo rôznorodých farieb od matných, cez perleťové, takže si každá príde na svoje. :) Tiene sú trvácne, silno pigmentované a na očkách priam žiaria. 





Púder - Pressed Powder Shade 2, nuž z neho som až taká nadšená nebola. Najprv mi v zásielke vôbec neprišiel, z čoho som bola mierne zmätená. Tak som do MUA musela písať reklamáciu, našťastie nerobili žiadne problémy a ochotne mi ho dodatočne zaslali. Po odskúšaní prišlo sklamanie. Dobre, priznávam, čo človek môže čakať, keď stál len 1 libru, ale keby som ho mala porovnať s púdrom od Elf, ktorý stojí tuším 1.99 Eur, Elf je sto a jedno. Odtieň je dosť oranžový, s mojím odtieňom pleti vôbec nesedí, po nanesení na tvár nevidím žiadne "zlepšenie", ako keby som si na tvár ani nič nedala. Z 5 bodov by som mu dala možno tak jeden bodík za pekný obal. 
 


Tak to je na dnes všetko milé moje. Nakoniec pridávam ešte malú make up inspirejšn z MUA paletiek. :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára