2012/12/02

Light Brown Make Up


Easy peasy make up tutorial som si pre  vás nachystala. Viem, že vás tu trošku zanedbávam, čo ma veľmi mrzí, no som zavalená učením sa na skúšky, pracujem a ešte aj asistujem v mini škole krásy. Zajtra ideme líčiť, tak vám snáď niečo pofotím. :)

1. Ako prvé som si na viečko naniesla podkladovú bázu od elfu, potom nasleduje jemný pastelovo-hnedý tieň (kapučínko) na pohyblivé viečko. Ďalej použijete buď čiernu ceruzku, alebo gelovú/krémovú linku, ja som použila gelovú linku a opatrne orámujete očko zo spodu až nahor. Odporúčam vám na to použiť tenký štetček, aby sa tvar linky robil ľahšie a precíznejšie. 

2. Chcela som, aby vnútorný okraj linky ostal v jednej línií a vonkajší okraj som maličkým štetčekom jemne rozotrela smerom nahor k obočiu, aby dostala nenápadný somky eye efekt.

3. Na záver som už len do vonkajšieho kútika oka naniesla tmavo-hnedý tieň, linku na spodnom viečku som potiahla len do štvrťky oka, na riasy naniesla špirálu a na líška bronzer.




2 komentáre: