2012/12/15

Matte nails

Skúšala som dnes novú vecičku na nechty a celkom sa to podarilo, teda na mojich maličkých nechtoch to nevyzerá až tak pekne, ale je to predsa len oživenie od bežných nalakovaných nechtov. :)

Ako sa dajú matné nechty spraviť?

 Budete potrebovať jeden farebný lak, záleží od toho, akej farby máte pigmenty. Lak by mal byť v podobných odtieňoch, aby pri prípadných nehodách, alebo zošuchnutiach nebolo vidno rozdiel medzi lakom a pigmentom. Fantázie sa samozrejme medze nekladú, ja som ako podkladový lak použila staroružový od Cartrice - 050 Moulin Rouge Light. Môžte si natrieť jednu, alebo dve vrstvy. Dôležité je nechať lak na nechtoch poriadne zaschnúť.

Ako náhle je podklad dostatočne suchý a nehrozí mu poškodenie prichádza na rad krok číslo 2. Zoberie si priesvitný lak, môj je Rimmel Pro - 421 Clearly Clear (geniálny, rýchlo schne, má veľký štetček a nerobí žiadne bublinky) a natriete si tenkú vrstvu po celom nechtíku. 


Prst opatrne ponoríte do nádobky s pigmentami. Ak nemáte pigmenty nezúfajte. Dá sa spraviť aj home made pigment napríklad z múky. :D V takom prípade musíte použiť biely, alebo svetlý podkladový lak. Musím vás však varovať, určite to robte na novinách, alebo rovno nad umývadlom  pretože ja som si takto zapatlala celú postel. 

 Tak a teraz ten najťažší krok zo všetkých. Ja som si vybrala tmavé pigmenty, takže vám nemusím hovoriť ako "ľahko" sa okolie okolo nechtov čistilo. To bola asi tá najpracnejšia robota. Na tampón nanesiete odličovač a snažite sa farbu odstrániť najviac ako sa len dá zo strán. Aby ste sa dostali k okrajom čo najbližšie a pritom do laku nezasahovali, použite navlhčenú papierovú vreckovku. Ja som si ju navlhčenú dala na palec druhej ruky a tak sa dostala čo najbližšie k okrajom nalakovaných nechtíkov.
Jediná nevýhoda nechtov je tá, že akonáhle si ruky umyjete tak sa matný efekt stráca, respektíve sa začne zospodu vymývať.

1 komentár: