2013/02/04

Lips inspiration

Dnes som vymyslela také malé inšpiračné okienko, ktoré sa bude týkať pier. Možno to nebude podľa vášho gusta, no je to celkom kreatívne líčenie, ktoré upúta a nemusí byť ani extra výrazné. Ak sa rozhodnete si takto obvláštniť vaše pery, určite na oči zvoľte skôr jemné pastelové odtiene, v jednej farbe. 

DVOJ-FAREBNÉ: horná pera tmavo červená (na svetle to moc tmavo nevyzerá :D) spodná pera v     
                           broskyňových odtieňoch

Červený: RIMMEL Kate - 06 (Rouge a Levres)
Broskyňový: MUA - shade 15 (Juicy)

CUKROVÉ: na pery som naniesla svetloružový, krémový rúž na ktorý som potom popritláčala ružové  
                  glittre (neviem prečo tu moja spodná pera vyzerá ako po botoxe :D ale očividne glittre objem  
                  pier zväčšuju)

Ružový: MUA - shade 4
glittre

OMBRE: na hornú peru som naniesla červený, na spodnú telový a okraj horných pier som olemovala
              fialovým (ak váš rúž nedosahuje požadovanú intenzitu farby, prejdite si naružované pery leskom a
              do neho následne vklepte očné tiene požadovanej farby, ktorú chcete zvýrazniť)

 Fialový: CATRICE - C03 (Soulful)
Červený: CATRICE - 080 (My Red Car)
Telový: MUA - shade 14 (Bare)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára