2013/02/07

Vans DIY

Ahojte, dnes si frčím na diyčkách, už som zmajstrovala tričko (škoda, mohla som vám  postup nafotiť :D) a objavila som úplne užasne napadá na vylepšenie botičiek. Značku VANS snáď ani nemusím predstavovať, majú perfektné dizajny, farby, nápady. Kto by ich topánky nemiloval? Páve na nich sú diyčka robené, 
ale nie je nutné kvôli tomu teraz pomaľovať všetky drahé značkové topánky, pretože podobné sa dajú nájsť aj bežne v obchodoch a stoja neporovnateľne menej. :D

Pinky Leopard




 Golden Glitter



Galaxy



Ak by ste nerozumeli akémukoľvek postupu a chceli detailnejší popis, nemám problém ho doplniť, ale myslím, že z obrázkov je to celkom pochopiteľné. :) Mám v zálohe ešte ďalšie uvidím, ako sa vám budú pozdávať tieto a poprípade postnem aj ostatné. Ja určite ako prvé budem skúšať glittre, len už by mohol prestať padať ten biely humus, nech sú topánočky aj nositeľné. :/


2 komentáre:

  1. Tie prvé ružové Vans som si minule skúšala, ale boli mi veľké :/ Toto by som sa na nich ale spraviť neodvážila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty galaxy!:)
    zúčastni se giveaway u mě na blogu:)

    OdpovedaťOdstrániť